Egyedi Externet Megoldások

Az Externet Nyrt. a hagyományos lakossági és üzleti szolgáltatások mellett mára a szolgáltatók szolgáltatójaként biztosít alapszolgáltatást több hazai nagyvállalatnak és szolgáltatónak. Egyedi megoldásokkal, egyedi igényekhez mérten.

F2M (fix-to-mobile) vezetékes és mobil hálózatot integráló rendszer és működés támogató rendszer

  • A rendszer leírása: A project megvalósítása során az ügyfél meglévő vezetékes telefonszámát az Externet Nyrt. elhordozza, vagy a saját számtartományából oszt ki új telefonszámot. A megvalósításához szükséges a Vodafone és az Externet műszaki és ügyféltámogató rendszereinek összekötése két külön interfészen, ezeken keresztül automatizált, XML formátumú kommunikáció történik. Az automatizáláshoz mindkét oldalon szerver beállítására kerül sor, amely a kommunikációs kéréseket fogadja és feldolgozza. A két interfész két különböző technológiát használ így a fejlesztés során is két külön alprojectként foglalkoztunk vele.

Működés támogató és számlázó rendszer

  • A rendszer főbb moduljainak és funkciói:
  • Ügyfél nyilvántartás
  • Megrendelés nyilvántartás
  • Számlázás
  • Ügyfelekhez kapcsolódó dokumentum archívum
  • Vevő folyószámla kezelés , befizetés/számla térítés adminisztráció
  • Szolgáltatás megvalósítási/leszerelési/karbantartási folyamat támogatás
  • Üzemeltetés támogatás - műszaki nyilvántartások vezetése
  • Hibajegy kezelő rendszer
  • „Közösségi” feladatok
  • Vezetői információk, adat piac