Belépés »
Online ügyfélszolgálat

ADSL teszt

Az alábbiakban ismertetett pár lépéssel bármikor meggyőződhet arról, hogy az ADSL kapcsolatban észlelt hiba az Externet vagy a távközlési alapszolgáltató (T-com) szakaszán áll-e fent.

A tesztszerverrel az internet szolgáltatóktól függetlenül ellenőrizheti saját gépéről az ADSL-kapcsolatot. Ha a szerver nem elérhető, akkor a távközlési szolgáltató hálózatában van a hiba, ha a szerver elérhető, akkor a T-Com szolgáltatása megfelelően működik.

A tesztszerver hozzáférési adatai

A teszteléshez új ADSL-kapcsolatot kell létrehoznia
számítógépén.  Amennyiben router-rel kapcsolódik az internetre, kérjük, hogy a teszt idejére ne kösse be azt, a számítógép közvetlenül a modembe csatlakozzon.

A kapcsolat létrehozásához itt találhat segítséget. (Adobe Reader szükséges)

Felhasználónév: adsl@test
Jelszó: test

A tesztszerver eléréséhez az újonnan létrehozott kapcsolattal kell csatlakoznia a világhálóhoz.

A kapcsolódást követően böngészőjének címsorába írja be az alábbi címet: 192.168.9.1

A mérés menete

  • A menüből kattintson a 'Teszt' menüpontra.
  • A file méret megadásánál, ha nagyobb méretet választ, pontosabb eredményt kap.
  • A 'Teszt megkezdése' gombra kattintva elindul a mérés. Kérjük, hogy a folyamatot ne szakítsa meg, várja végig a letöltést.
  • A letöltést követően a 'Feltöltési sebesség tesztelése' gombbal indítható a teszt második része.
  • Ezt követően egy táblázatban jelennek meg a teszteredmények.
  • A méréskor kapott azonosítót jegyezze meg, azzal tud a későbbiekben a mérésre hivatkozni.


Hírek